Fekete hétfő - fehér kedd

2011.03.02. 01:37

Sziasztok!

Hétfőre mindkét segítségemnek sikerült visszaállítani a készülő honlap motorját. - Ezúton is ezer köszönet a segítségért!!! - az elveszett .dll egyébként nem lett meg...

És mivel én esténként/éjszaka "dolgozom", de inkább játszom, így este, (kb. 11-kor végeztem a "kötelező" körökkel: konyha-fürdő-gyerekek-étkező-konyha, azaz vacsora-fürdetés-altatás-összepakolás-rendrakás) ismét nekiültem, hogy nademajdmost...)

Na, most sem. Ugyanannál a mozzanatnál lett zizzenetlen a "motor": setüled-sehozzád állapota miatt úgy gondoltam, többet már nem árthatok, és ha értő kezek oly könnyen regenerálták a - mint utóbb kiderült sablon - problémát, hát nekem is menni fog :) 

Hát nem. Sikerült a komplett sablonvezérlőt megbolondítanom. Juhéjjjj... A gépnek is lelke van, jön a tavasz, nem bírja a kiképzést no. Meg lehet érteni.

Ha meg lehet érteni, én meg is fogom!

Három órára helyre állt a rend :-)

A konklúzió? Ha 11-kor lefekszem (aludni, nincs 18-as karika), akkor csak annyi lesz a különbség, hogy 4 órával többet alszom, de előrébb nem jutok...

Szomorú vagy vidám legyek emiatt?

Én kacagok. Magamon (mert ennyire h*lye senki sem lehet). Magamban (a többiek már régen alszanak).

Megyek én is, 'jóccakát!

a horgászbalgaség

A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszfeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr302703078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása