Mégsem horgászat...

2011.03.10. 22:07

 Sziasztok!

Úgy tűnik, hogy az elmúlt hetekben inkább szomorús-bosszantós, reklamációra okot adó esetekről közvetíthetek, mint horgászattal kapcsolatos dolgokról...

Mára kettő is jutna, de megosztom, és csak a Reader's Digest Kiadó esetét "ismertetem".

Biztosan találkoztatok már ti is a kiadó -elég agresszívnek minősíthető- reklámkampányával: "Ön bekerült a döntőbe, ahol 50 000 000 forintot nyer(het), és még 10 000 000 forint Gyorsasági Különdíjban részesül(het, ha időben visszaküld ezt-meg azt).

Tapasztalt apróbetű-olvasóként tudom, hogy a szép, színes, felmatricázható papírok sokba kerülhetnek (a megérkezésükig is, de ezt a költséget nem közvetlenül állja a kedves vevő): észrevétlen rendelhetsz könyvet, magazint, CD-t, talán csak kiskutyát nem. Régen két borítékot küldtek: "igen, megrendelem", és "nem, lemaradok" típusút (utóbbi postaköltséges volt, cserében maradtál a lehetséges nyertesek között...)

Ma is kaptam hű-de-fontos levelet: a borítékon többek között arról világosítanak fel, hogy a "tartalmi besorolás" szerint "a boríték súlya nem haladja meg a 100 grammot" (figyelnek a gerinc-problémáimra?, a postán mindenképpen mérik, mert eszerint fizettetnek a kiadóval postaköltséget) és, amin meghökkentem, bevallom: "Folyékony anyagot nem tartalmaz" Mármint a levél. Valljuk be, sokan nem is tételeznénk fel, hogy valaki folyadékot küld postán, borítékban?! Érdeklődve bontom: hátha esetleg homokot, kavicsot, valamilyen hasznos vagy káros gázt küldtek, ha már folyós cuccot nem is... De nem, csak színes, matricázható, kapirgálható papírok különböző méretekben. (A lányok imádnak játszani vele.)

Eddig viccesnek találtam a dolgot...

Válaszboríték csak egy van, (ebből kezdtem gyanakodni, hogy jobban kell figyelnem az apró-pici megjegyzésekre, mint eddig), tehát egy, de az legalább hivatalos... Hátoldalán -milyen előrelátóak, rányomtatták - hogy ÉN KÉREM a nevezést a nyereményjátékra! Őszinte megbecsülésem jeléül megjegyzem, hogy OLVASHATÓ méretű betűkkel írták fel, hogy egy éves előfizetést vállalok cserében, a részleteivel együtt.

Utolsó sorban: ha csak nyerni akarok, hívjam a telefonszámot (nem emelt díjas). Ronda dögként, csak a pénz érdekel, tehát csörgetem: kellemes, andalító férfihang (Nemes Tamásként mutatkozik be) sajnálkozik, hogy nem akarok vásárolni, de -milyen rendes- enged nyerni, pötyögjem be a levélben található 10 jegyű számomat (gyors lapozgatás, megvan!). Bepötyögöm, (kijelzős a telefonunk, látom mit írok): 9511363501

Nem emlékszem, hogy ígértek-e hangfelvételt róla. A későbbiek ismeretében biztos nem...

A (még mindig) kellemesnek tartott férfihang visszaolvassa: 9951136350

Jé, elgépeltem. Na, mégeccer. Extra odafigyeléssel: 9511363501. A férfihang: 9551363501.

Pedig biztos nem ezt ütöttem be. Összesen 8-szor próbálkoztam - a disznó (azaz kellemetlen) férfihang szerint rosszul... Mindig mást elütve. Hmmm... Mindig korábban kezdi visszaolvasni, hogy egyáltalán befejezem a pötyögést...

A gyanú akkor kerekedett ki bennem, amikor kilencedszerre direkt rossz számsor pötyögtem, és azt sikerült visszaolvasnia. Elsőre.

Két perc múlva újabb próbálkozás: ezt már videóztam (igaz, nem figyelmeztettem a gazfickót, hogy beszélgetésünket rögzítem), bár tekintettel arra, hogy úgysem érdekelte volna, azt hiszem legfeljebb én bizonyíthatom saját ezirányú tévedésemet.

Az ügyfélszolgálaton két órát kértek a "hiba" kijavítására, három óra múlva új ember még egy fél napot (nem látta bejegyezve korábbi reklamációmat).

Bosszút forraltam magamban. Megírom (folyamatban), és közzéteszem a számokat:

a 06 1 296-3611-es telefonszámra kell a sajnálkozás / sípszó után beütni: 9511363501.

Akinek sikerül, kérem, hogy jelezze (nem emelt díjas telefonszám). Érdemes kipróbálni egy eleve rossz kódot is....

Szomorú. Vajon melyik hatóságra tartozik?

Ancsa, a horgászfeleség

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszfeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr842727464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása