Horgászt fogtam - mit tegyek?

2011.02.12. 20:32

A kedves egész más világban él, mint én, vagy egyéb mezei átlagemberek. Minden másnál fontosabbnak érzem magam mellette ... amíg halas-vizes dolog közelébe nem kerül...

Így lett a horgászat nálam a nagy féltékenység. Mert mit ad neki, amit én nem tudok??? Intelligens nő lévén (csak így, szerényen), közelről akartam megismerni az "ellent": El-eljárogattam a vízhez és ugyancsak jól éreztem magam:)
Elvégre szívesen olvasgatok, virágot gyűjtök, fényképezek, ezek pedig mind mennek akkor is, ha éppen a botra figyel horgászom, nem igaz?

Na persze, de mi a teendő akkor, ha egyéb elfoglaltságom is van? Muszáj egyedül megoldani? Ismerek olyan családot, ahol a feleség határozottsága olykor kiabálásig fajul, hogy meggyőzze élete párját: az együttélés nem merül ki az együtt ébredésben, azon túl is kell tenni néha-néha valamit. Ti hogy oldjátok ezt meg?

Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok tipikus háziasszony-fajta: utálok főzni, mosni...

A takarításban is csak azért lelek örömöt, mert azonnal át is rendezhetem az adott helyiséget/kertet/házat/utcát/várost/világmindenséget... Ebben pedig nem ismerek lehetetlent:)

Férjuram pedig vagy dolgozik (munkája - el sem hiszed talán: horgászboltos), vagy dolgozik (merthogy vállakozó). Esetleg pecázik, vagy pecás dolgait rendezi, vagy arról álmodozik, hogy majd nyáron a Körös-parton (merthogy arról a vidékről került felénk), esetleg pont nyáron a Körös-parton...

Persze, a más asszonyok legnagyobb vigasza az enyém is: addig sem kocsmázik/nőzik...

Kíváncsi vagyok, kinek jut eszébe először megvalósítani azt az üzleti ötletet, hogy kuplerájban horgásztavat rendezzen be bárpulttal-sörcsappal???

Na, akkor leszünk bajban, kedves horgászfeleségek, nemdebár?

A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszfeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr152656682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Majek 2011.02.12. 23:42:58

Azért csínján kellene bánnod az ilyen ötletekkel, a végén még megvalósítják! :P

Horgászfeleség 2011.02.12. 23:46:59

@Majek: Kérek érte 10%-ot a forgalomból, valamint felveszem a kapcsolatot egy jó válóperes ügyvéddel, és tőle is bezsebelem a 10 %-ot...
süti beállítások módosítása