Mint talán emlékeztek rá, (vagy még nem említettem?) ez a blog tanulási folyamat mellékterméke... Próbálom megérteni, hogy ha ezt-vagy-azt teszem/írom/le- avagy feltöltöm/ráklikkelek akkor mi történik? Eddigi kísérleteimmel semmi gond nem volt, olykor-olykor rövid megtorpanás után - esetleg segítséggel - egyszerűen tovább tudtam lépni a tananyag következő leckéjére. De most...

Többen bizonyára tudjátok, hogy a .hu-ra végződő domain-nevek regisztrációjához két hét türelmi időt is ki kell állni, addig azonban lehet szerkesztgetni a tárhelyen.

Na, ilyenekkel "játszom" mostanában, eddig sikeresen, DE:

tegnap éjjel mindent eltüntettem a szerverről, amit korábban ügyködtem!!!

Most a segítséget várom - tantónénim (Vida Ági) - talán tud segíteni, mert a szolgáltatónál csüti éjjel már nem dolgoztak (ez nem kritika, csak megállapítás), péntek délelőtt én nem értem rá, délután pedig ismét nem dolgoztak (na, ez viszont már igen rosszul esett).

Szóval, légyszíves szurkoljatok, hogy legyen valahol elrejtve egy vissza-gomb... (Igen hozzászoktam a törlési/visszavonási/szerkesztési lehetőségekhez a számítógép világában, néha félek, hogy IRL (in real life) is elvárom.

Mint pl. a mostani számítógépes, de IRL-helyzetben...

A bejegyzés trackback címe:

https://horgaszfeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr672691046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása